2011 m. sausio 23 d., sekmadienis

Kiaušinienė su duona

Kai vakar ryte ėjau namo iš parduotuvės, prieš tai sudeginusi paskutinius svogūnus, skirtus duonos įdarui, paskambino draugė. Na, kad jau paklausė, ką veikiu, tai ir pasipasakojau. O ji atsakė, kad jai labai patinka skaityti mano blog'ą, nes aprašau savo nesėkmes. Ji pati, sakė, tai negalėtų rašyti blog'o, nes viskas puikiai gaunasi iš pirmo karto...

Hm... pagalvojau aš... Nejaugi visiems tokia kulinarinė nevykėle atrodau? Juk daug dalykų kuo puikiausiai man pavyksta. Pvz., visada puikiai išverdu dešreles ar iškepu bulves. Kalbant apie dešreles, jos užima labai garbingą vietą šaldytuve. Jei kartais jų nelieka, Mielasis sako, jog nėr ką valgyti...

Kiaušinienė taip pat visada puikiai pasiseka ir iš pirmo karto! Todėl nusprendžiau įdėti jos receptą, kad sugriaučiau mitą, neva man nesiseka gamint :)

Man labai patinka kiaušiniai, kepti duonos riekėje :) Kadangi nuo vakar turiu savo nuosavos kvietinės duonos, tai ko gi pusryčiams nepasimėgauti kiaušiniene su duona? paprastai riekėje išpjaunu skylutę ir į ją įmušu kiaušinį, tačiau dabar juk duona su įdaru, nėr kaip pjaustyti skylių.

Todėl tiesiog pakepinau riekeles aliejuje.


Apverčiau ir įmušiau porą kiaušinių, pabarsčiau šiek tiek druskos.


O kai iškepė, viską apsilaižydama sukirtau :)

2 komentarai:

  1. Taigi, kaip ir sakiau - kiaušinienių pavadinimų subtilumai mano akimis...

    Kiaušinienė yra kiaušinienė - plakta. Na, gali būti maišyta, bet, bet kuriuo atveju, patiekalas kiaušiniene (man) vadinasi tada, kai trynys su baltymu sudaro daugmaž vientisą masę. Kitaip, jei galima dailiai matyti sveiką trynį ir baltymą - tiesiog keptas kiaušinis. Skystai keptas, kietai keptas... O duonoje keptas kiaušinis vadinasi "akimi". O šiuo nagrinėjamu atveju, matyt, patiekalas vadintųsi kiaušinis su duona arba duona su kiaušiniu (priklauso nuo naudojamų produktų santykio)...

    P. S. Ši mano rašliava nepretenduoja į mokslinę tiesą.

    AtsakytiPanaikinti
  2. žinai, kai rašiau pavadinimą irgi dvejojau, nes girdėjau neva mano visą gyvenimą kepta kiaušinienė iš tikrųjų yra tiesiog keptas kiaušinis... paskutinę akimirką nusprendžiau šį gaminį pavadinti man įprastu ir ausiai/akiai mielu pavadinimu :)

    bet kuriuo atveju, tavo komentaras žymiai informatyvesnis už komentarą Morengų kepimo istorijoje http://kainorivalgyt.blogspot.com/2011/01/beatos-morengiukai.html

    tad kuo nuoširdžiausiai ačiū tau už išsakytą nuomonę ir pastebėjimus. tikiuosi ir ateityje nevengsi išsakyti savo minčių :)

    AtsakytiPanaikinti