2011 m. sausio 2 d., sekmadienis

Vanilinis plombyras

Ar jums žiemą norisi ledų? Man - taip!Labai labai juos mėgstu ir jei bankrutuočiau, tai tik dėl besaikio ledų pirkimo.
Bet kam pirkt, jei gali pasidaryt? :)

Dedikuoju Neringai ir Ingai, jos vanilinio plombyro gerbėjos :) O man jis - per riebus, kitą kartą skiesiu su pienu :)

Receptą ėmiau iš čia: Mamosreceptai.lt

Aš ėmiau štai ką:
2 kiaušinius
400 g grietinėlės - 2 indeliai po 200 g, kitaip nebuvo parduotuvėje :) o Guzikas dar pašokinėjo ant rankinuko ir dalis grietinėlės pabėgo į maišelį :(
100 g cukraus turiu tokią mamos seną matuoklę piltuvėlio formos :) tai anot jos, 100 g cukraus yra vos keli valgomieji šaukštai! aš buvau nustebinta, nes kažkodėl maniau, kad 100 g bent pusė stiklinės :)
3 šaukšteliai vanilinio cukraus. Ėmiau tą, kur tikra vanilės ankštis sumalta su cukrum. Bet čia visai neseniai sužinojau nerealų gaminimo būdą naminio vanilinio cukraus :) perkat kilogramą sukraus, supilate į stiklinį indą, kurį po to galėsite sandariai užkimšti. į cukrų įkišate 1 vanilės ankštį, uždarote indą ir pastatote tamsiai. ir, po kurio laiko, beveik neribotais kiekiais visur pilate naminį vanilinį cukrų :)

O toliau daug plakam:
* kiaušinio baltymus atskiriate nuo trynių ir atskirai išplakate juos su cukrum ir vaniliniu cukrum. Tryniai turi pabalti, o baltymai tapti standžiomis putomis, kaip nekepti zefyriukai :)
* išplakate grietinėlę. Tik nesuplakite sviesto :)
* viską supilate į vieną indą ir vėl gerai išmaišote (aš plakiau).
* į šaldymo kamerą arba balkoną, jie lauke -20 C.
* laukiate 3-5 val., o man sušalo per kokias 3 val.

Man vieni nebuvo sskanūs, kaip jau sakiau - per riebūs. O su mėlynių uogiene buvo visai neblogai :)

Ką kitą kartą darysiu kitaip? Tikrai grietinėlę skiesiu su pienu, gal 2/3 grietinėlės ir 1/3 pieno. ir dar ko gero po kokio pusvalandžio šaldymo trauksiu lauk ir perplaksiu su smulkintuvu, nes kažkaip man norėtųsi daugiau purumo.

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą