2011 m. kovo 7 d., pirmadienis

Mamos lietiniai




Na ką gi, manau reikia atiduoti duoklę visuotinei blynų psichozei.... Tačiau aprašysiu ne kokius rojaus paukščių kiaušiniais įdarytus, nuo skraiduolės žuvies žvyno jūros puta apšlakstytus ir aukštyn kojomis stovint kepamus blynus, o paprastučius lietinius, kuriuos man mama kepė nuo pat vaikystės.

Tačiau neskubėkit išjungt mano puslapio! Tai, kad lietiniai paprasti, juk nereiškia, jog jie prasti :)

Štai ko jiems pagaminti reikės:
* 2 šaukštelių cukraus
* 1 šaukštelio vanilinio cukraus
* 0,5 šaukštelio druskos
* ~stiklinės vandens, o dar geriau - pieno
* 1-2 šaukšto aliejaus
* 1 kiaušinio
* 8 šaukštų miltų.

Jūs man pasakykit, ar turit savo ritualinius magiškus virtuvės skaičius? Aš - turiu. Kažkodėl visada blynų tešlai dedu būtent 8 šaukštus. Net žinodama, jog lietinių tikrai liks nesuvalgytų, vis tiek toliau atkakliai dedu 8, o ne pvz. 6 šaukštus miltų. Arba tešlą minkau būtent 200 kartų. Kodėl? Iš kur tie skaičiai atsirado? Tikrai nežinau. Bet kiekvieną kartą darau lygiai tą patį :D

Kaip kepti lietinius nepasakosiu, juk tikrai mokate :) Tik kai iškepsite lietinį, patepkite jo vieną pusę sviestu, užbarstykite cukrumi ir susukite į ritinėlį :)



Skanaus, mielieji ir mielosios :) Sveikinu su žiemos pabaiga! :)

5 komentarai:

  1. Kažkaip pražiopsojau kiaušinius beskaitydama receptą.. :D negi ten tikrai jų nereikia?

    AtsakytiPanaikinti
  2. Tokie geruliukai - storuliukai. Nors lietiniams receptų nereikia, bet kiekvienas turi savąjį, o jei ragautume, visi būtų skirtingi :)

    AtsakytiPanaikinti
  3. OOOIIII!!!! pamiršau kiaušinį parašyti... ačiū, kad priminėt! :)

    Aušriuk, sutinku :) aš visada vanilės dedu, nes esu vanilės manjakė :D

    AtsakytiPanaikinti
  4. Ir aš taip pat, vanilė - geriausia mano draugė kepiniuose :)

    AtsakytiPanaikinti
  5. Kaip skaniai atrodo! Ir kodėl nuolatos tokius receptus atrandu naktį? Kitaip eičiau ir iškart išsikepčiau :) O aš savo tobulų lietinių recepto dar neatradau. Išmėginsiu šį :)

    AtsakytiPanaikinti