2011 m. balandžio 2 d., šeštadienis

"Netikri kaip tikri" kotletai



Aš - naturaliai linkusi į vegetarizmą. Jei neturiu iš ko rinktis - valgau mėsą. Bet dažniausiai, galvodama apie valgį, mėsos neprisimenu. Kartą jos nevalgiau metus ir nepasigedau...

Tad ir mano čia aprašomi receptai vis nemėsiški ir nemėsiški...

Šį kartą pristatau jums "Netikrus kaip tikrus" kotletukus :) Smalsu būtų sužinoti prisiekusių mėsiaėdžių nuomonę apie juos :)

Kotletukus ruošiau taip, kaip būčiau ruošusi mėsiškus, tik su virtomis perlinėmis kruopomis ir sojų faršu. Sojos faršo dėti nebūtina, užtenka kruopų :)

Taigi, man prireikė:
0,70 stiklinės perlinių kruopų, kurias paskui išviriau pasūdytame vandenyje.
0,5 pakelio sojos faršo, kurį supyliau į baigiančias virti kruopas
2 š. miltų
1 kiaušinio
1 svogūno
druskos ir/arba sojos padažo, pipirų ar kitokių prieskonių, kuriuos jus dėtumėte į įprastinius kotletus.
manų kruopų kotletukams pavolioti




* Kai košė, kuri jau sumaišyta su sojų faršu, pakankamai atvėsta, įmušu kiaušinį, įberiu miltų, prieskonių, smulkiai supjaustau svogūno galvą, suberiu ir viską gerai išmaišau.
Aš tuokart neturėjau, bet dar labai skanu įtarkuoti morką, truputį kopūsto.

* Drėgnomis rankomis formuoju rutuliukus, juos pavolioju manų kruopose, paspaudžiu kad iš rutuliukų pavirstų į kotletukus. Man asmeniškai geriausiai gaunasi, kai kiekvieną kartą, prieš imantis kito kotletuko, nusiplaunu rankas. Kitaip kotletų masė limpa prie ranku ir nenori virsti rutuliukais.

* Na ir iškepu keptuvėje su alieju.


Skanaus! :)

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą