2012 m. sausio 27 d., penktadienis

Ačiū, mano mielieji draugai!



Mieli draugai. Taip taip! Būtent taip mintyse Jus ir vadinu! Nors daugelio iš Jūsų nesu regėjusi, tačiau esate man labai artimi ir brangūs. Ateinate pas mane į svečius, skaitote surašytas mano  mintis, gal net kartais gaminate tai, ką gaminau aš, dalinatės mano receptais, šyptelite iš mano nesėkmių, džiaugiatės, kai mums kartu su Jumis pavyksta pagaminti ką nors skanaus. Mano mielieji, brangieji draugai, nors pastaruoju metu užsivertusi milijonais reikalų ir retokai ką be parašau, tačiau dažnai pažiūriu tinklaraščio statistiką. Ir KAIP man džiugu, malonu, smagu ir gera matyti kasdien po 150-300 peržiūrų.
Dėkoju, kad ateinate į svečius! Aš Jūsų labai laukiu, labai vertinu ir branginu Jūsų dėmesį!

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą