2012 m. lapkričio 8 d., ketvirtadienis

Morkų saldainiukai

Džiaugiuosi galėdama jums pristatyti dar vieną "autorinį darbą" - morkų saldainiukus. Kartais man užeina įkvėpimas :) Iš tiesų, man maisto gaminimas yra beveik tas pats, kas tapyba - derinti tarpusavyje įvairius skonius tarsi spalvas, o po to džiaugtis netikėtu rezultatu. Na... teisybės dėlei reiktų paminėti, kad ne visada apima džiaugsmas paragavus tų rezultatų... :)

Bet morkų saldainių atveju džiaugiausi ne tik aš, bet ir tie, kurie juos valgė.


Jums reikės:
Morkų, tiek kiek cukraus.
Cukraus, tiek kiek morkų.
Kokosų drožlių apvolioti saldainiukams.
Kantrybės - kuo daugiau.

Tyčia neparašiau, kiek ko reikės, nes tai priklauso nuo to, kiek saldainių gaminsite. Aš ėmiau kilogramą morkų ir kilogramą cukraus. Bet iš tokio kiekio išėjo laaabai daug saldainių. Gal iš pradžių pamėginkite nuo mažesnio kiekio, pvz., 300 g morkų ir 300 g cukraus.

* Taigi, pirmiausia morkas nuplaukite, nuskuskite ir morkų tarka sutarkuokite smulkiai.

* Kol tarkuojate, galite pradėti lydyti cukrų puode.

* Kai cukrus išsilydo, suberkite tarkuotas morkas.

* O dabar pasitelkite kantrybę ir labai labai ilgai kaitinkite, kol išgaruos visos sultys ir liks tiršta, lipni masė. Kadangi aš iškart ėmiausi nuo kilogramo, man šis procesas užtruko nepaprastai ilgai :)

* Jei jau gavote tirštą masę, pasistenkite plonyčiu sluoksneliu ja paskirstyti ant kepimo popieriaus. Aš popierių dar papildomai patepiau aliejumi, kad nepriliptų, bet dabar manau, kad ir taip būtų neprilipę.

Kai masę paskirstėte ant popieriaus, dar padalinkite ją juostelėmis, t.y. padarykite "griovelius" ir palikite atvėsti.

* Kai viskas atvėso, įsiberkite į dubenėlį kokoso drožlių, paimkite švarias žirkles, dar vieną žiupsnelį kantrybės ir imkitės smulkiai karpyti saldainius. Kodėl karpyti? Na, galite pabandyti pjaustyti. Man to padaryti beveik nepavyko, todėl karpiau :)

Saldainiukus apvoliokite kokoso drožlėse.

Štai ir viskas :)

4 komentarai:

  1. Skaniai saldainiukai skamba! O tokie pietūs kaip nuotraukoje tai mano maža svajonytė yra :)

    AtsakytiPanaikinti
  2. Nepavadinčiau tokių pietų "maža svajonyte" :) Jie gausūs ir sotūs, todėl niekaip negali būti maži :)

    AtsakytiPanaikinti
  3. O Tu pažiūrėk į citriną - čia iš tiesų maži indukai visai. :)

    AtsakytiPanaikinti
  4. Labas, kviečiu dalyvauti tinklaraštininkų žaidime -> http://pabandykimsveikiau.wordpress.com/2012/12/08/maisto-tinklarastininku-zaidimas/

    AtsakytiPanaikinti