2011 m. birželio 11 d., šeštadienis

Ant žarijų skrudintas batonas su prieskoniniu sviestu arba "Žiedo Ieškotojo užkanda" :)

Dabar jaučiuosi kaip tikra blogerė, beveik kaip mano guru - Duonos ir žaidimų, Impossible is nothing, Tarp vėjo gūsių, Saulėta virtuvė, Žaidimų aikštelė ar bet kuris kitas blogas iš mano sąrašo...

Nes aš gavau kvietimą į blogerių vakarėlį, kurį organizuoja žurnalas Virtuvė Nuo... Iki...!!! JĖĖĖĖĖ!!!!
Nu kaip "gavau"... pati pasiprašiau priimama. Bet juk mane priėmė!!! :)

Užtat reikėjo pateikti receptą, kuri bus gaminamas vakarėlio metu. Pateikti reikėjo iki birželio 7 d., o aš pasiprašiau pakviečiama tik vakar, birželio 10 d. O dar kaip tyčia su vasaros karščiais atėjo ir tingulys gaminti, taigi neturiu nei vieno "krūto" patiekalo. Ir dar receptas turi būti ne bet koks, o tinkamas iškyloms ir derantis prie Joninių.

Žinau vieną receptą su keptais paparčių pumpurais. Tačiau jo nesu bandžiusi. Greitosiomis po darbo nulėkiau į sodą ieškoti paparčių. Ir patyriau nusivylimą - paparčių pumpurų nėra, vieni lapai. Turbūt tas patiekalas yra ankstyvo pavasario... :(
Nuotraukos šaltinis: Gamtos produktai


Tad nebeturėjau iš ko rinktis, teko pasiūlyti ne kartą išmėgintą, visiškai neįmantrų, paprastą, bet gardų receptą ant žarijų skrudinto batono su prieskoniniu sviestu.

Reikės:
* Neraikyto batono (arba kelių, jei didelė kompanija)
* Suminkštėjusio sviesto pusės pakelio arba viso pakelio, jei 2 batonai. Galima sviestą keisti alyvuogių (arba, jei ir jo nėra - paprastu) aliejum.
* Prieskonių: pipirų, paprikų miltelių, ožragės miltelių, ciberžolės, maltų kmynų.
* Drukos
* Baziliko, česnako, svogūnų laiškų, krapų.
Taip pat reikės folgos ir karštų žarijų. Esu bandžiusi kepti orkaitėje, bet ant žarijų žymiai skaniau išeina :)

O jei reikia pavadinimo, susijusio su Joninėmis, tegul būna "Žiedo Ieškotojo užkanda" :)


* Batoną reikia supjaustyti ne iki galo, neperpjauti "dugno".

* Sviestą arba aliejų sumaišyti su prieskoniais, druska, smulkintais česnakais, krapais, bazilikais, svogūnų laiškais. Kai pirmą kartą pernai kepiau, turėjau mažai sviesto, tai maišiau jį su paprasčiausiu aliejumi. Gavosi puikiai! kai kada skanūs dalykai išeina nenaudojant stebuklingų arba labai brangių produktų :)

* Mišiniu pertepti įpjovas.

* Batoną gerai susukti į folgą.

* Kepti ant žarijų pavartant :) Aš, asmeniškai, nesijaučiu puikiai įvaldžiusi kepimo ant žarijų meną. Todėl kiekvieną kartą labai jaudinuos, kad nesudeginčiau, bet iškepčiau. Su batonu paprasčiau. Čia užtenka jaudintis, kad nesudegtų, nes neiškepus irgi galima valgyti :)


Skanaus ir palinkėkite man sėkmės tame vakarėlyje. Klaikiai bijau, kad tik neapsijuokčiau. Juk aš jokia kepėja ar virėja! Man tiesiog patinka gaminti maistą ir tiek. Heh...

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą